Inilah sebahagian rakan-rakan yang bersemangat untuk bersama-sama mempelajari ilmu ict dan dalam membina blog. Rakan-rakan saya terdiri dari kalangan guru-guru dan pembantu makmal.



Cikgu Ayu adalah seorang guru yang tidak jemu-jemu melayan karenah kami dalam belajar ict membina blog ini. Usaha untuk membina blog ini memerlukan kesabaran dan masa yang panjang. Bagi saya peluang yang datang hanya sekali sahaja dan sukar untuk berulang kembali. Ilmu tidak akan datang bergolek jika tidak kita cari dan terus cari. Semakin banyak ilmu yang kita perolehi sebenarnya semakin banyak yang kita tidak ketahui.

Cikgu Ayu sedang menerangkan sesuatu kepada kami semua dalam membina blog masing-masing.

Saya amat seronok dan teruja sekali dapat menuntut ilmu dalam membina email dan blog dari cikgu Ayu. Banyak ilmu yang saya perolehi dari kelas ini.Walaupun kelas ict ini diadakan pada cuti sekolah dan cuti hujung minggu saya akan cuba untuk meluangkan masa mencari ilmu dari Cikgu Ayu.Terima kasih Cikgu Ayu kerana sudi meluangkan masa mengajar kami semua.

0 comments:

Post a Comment